środa, 9 maja 2012

BINGO SPA

Witam. Troszkę was ostatnio zaniedbałam ale już jestem i postaram się częściej dodawać wpisy. Dziś opisze wam moje wrażenia po stosowaniu sławnej maseczki do włosów BingoSpa:)










A więc moje cudo zakupiłam w sklepie Tesco za bodajże 8zł, nie jestem dokładnie pewna a paragon gdzieś zgubiłam ale wydaje mi się że właśnie tyle zapłaciłam. Opakowanie jest spore zwykły plastikowy słoiczek który  mieści 500ml maski.Etykietka dosyć skromna wiem że gdyby nie opinie w internecie nigdy nie zwróciła bym na nią uwagi chociaż w tesco jestem bardzo często. Od producenta tylko tyle że jest to maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem, podaje też sposób użycia <którego nie będe przepisywać> i skład.
SKŁADNIKI: Aqua,Cetyl Alcohol, Ceteareth-20(and)Cetearyl Alcohol, Stearamidopropl, Dimethylamine, Hydrolyzet,  Keratin (Cashmere) Soluble Collagen, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben.
Jeśli chodzi o skład to nie znam sie za bardzo ale wydaje mi sie że nie jest jakiś cudowny tyle alkoholu i 2parabeny a przecież to bardzo krótki skład. No ale tak jak mówiłam nie znam się wiec pozostaje mi wierzyć na słowo tym którzy sie znaja i mówią że jest ok. Zapach maseczki jest bardzo przyjemny nie utrzymuje sie długo na włosach ale mi to pasuje. Konsystencja jest średnia nie jest jakoś bardzo leista ale też nie za gęsta. Po umyciu włosów tym samym szamponem co zwykle nałożyłam dosyć spora jej ilość na włosy odczekałam równe 5minut a później dokładnie spłukałam. No i niestety przy rozczesywaniu okazało się że wcale nie ma takiego cudu jak sie spodziewałam. Maseczka owszem ułatwia troche rozczesywanie ale dużo gorzej niż moja zwykła odżywka z Dove której używałam wcześniej. Po wysuszeniu miałam na głowie straszne siano w przeciwieństwie do innych odżywek ona nie wygładza moich włosów ale plus daje za to że włosy nie przetłuszczają mi się tak szybko jak kiedyś. Ogólnie dam jej jeszcze szanse bo może 3tyg. stosowania to za mało żeby zobaczyć jakieś większe efekty jeśli chodzi o poprawe stanu moich włosów. Za to już teraz wiem że więcej raczej jej nie kupie:( 











1 komentarz:

  1. Na temat masek Bingo słyszałam wiele pozytywnych opinii i może się skuszę kiedys :)

    OdpowiedzUsuń