niedziela, 22 kwietnia 2012

A oto moje perełki kupione w tym tygodniu





Są to kosmetyki kupione głównie ze względu na ich świetną opinię na moim ulubionym forum kosmetycznym:) Zobaczymy jak spiszą się u mnie

Produkt nr.1 to krem na dzień Aloesowy do skóry suchej i wrażliwej bardzo wychwalanej marki własnej drogerii Rossmann ALTERA

Produkt nr.2 to maska do włosów BingoSpa podobno świetny skład i działanie, spora ilość 500ml za śmieszną cenę ok8zł kupiona w TESCO

Produkt nr.3 Żel do mycia ciała i włosów Hipp zanim zacznę stosować go u swojego maluszka przetestuję go na sobie;)


Recenzji tych cudeniek możecie spodziewać się pod koniec przyszłego tygodnia mam je od niedawna więc muszę się z nimi trochę zapoznać żeby móc je wam rzetelnie opisać.

4 komentarze:

  1. zapraszam do mnie na mały konkurs kosemtyczny: http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa recenzji maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ta maska ;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam niezbyt przyjemne doświadczenia jak chodzi o alterre i aloes;)

    PS masz weryfikakcję obrazkową przy dodawaniu komentarzy;)

    OdpowiedzUsuń